Joi, au ajuns în Israel 231 de imigranți din două "triburi pierdute"

Joi, au ajuns în Israel 231 de imigranți din două "triburi pierdute"

Membrii celor două „triburi pierdute“ ale lui Israel, 162 de oameni din Bnei Manase, India, și 69 provenind din Etiopia, un total de 231 de persoane, au sosit joi în Israel ca să se alăture familiei și pentru a reîncepe o viața în Țara Făgăduinței.

În ultimii 15 ani, aproximativ 1.700 de membri ai tribului Bnei Manase s-au stabilit în Israel, dar există încă 7000 care așteaptă permisiunea de a emigra.

Bnei Manase sunt indieni care se consideră descendenți ai tribului Manasseh, unul dintre cele zece "triburi pierdute" ale lui Israel.

Ei pretind că strămoșii lor au fost trimiși în exil de către Imperiul Asirian cu mai mult de 27 de secole în urmă, au rătăcit prin Asia Centrală și Orientul Îndepărtat timp de mai multe secole, până când au sau instalat în nord-estul Indiei, în apropiere de granița cu Birmania și Bangaldesh.

Ultima sosire a evreilor din Etiopia - care se consideră descendenți din tribul lui Dan - a coincis cu cea de a doua aniversare a unei decizii puse în aplicare și care permite evreilor rămași încă în această țară să poate fi aduși în Israel.

Puțin câte puțin, profețiile se împlinesc ...

Mă voi lăsa să fiu găsit de voi, zice Yahweh, si voi aduce înapoi pe prinșii voștri de război; vă voi strănge din toate neamurile și din toate locurile în care v-am izgonit, zice Yahweh, și vă voi aduce înapoi în locul de unde v-am dus în robie. (Ier.29:14)

Întoarceti-vă, copii răzvrătiți, zice Yahweh; căci Eu sunt Stăpănul vostru, Eu vă voi lua, pe unul dintr-o cetate, pe doi dintr-o familie, si vă voi aduce înapoi în Sion. (Ier.3:14)

Căci vă voi scoate dintre neamuri, vă voi strănge din toate țările și vă voi aduce iarăși în țara voastră. (Ezec.36:24)

Shalom Israel !!!

Comentarii

  1. Foarte interesant ! Și eu m-am întrebat de multe ori, ce s-a întâmplat cu Cele 10 seminții ale lui Israel, care au fost luate în captivitate de Asirieni ? Rămân uimit când citesc ce scrieți aici. Mă întreb , însă....cum își pot dovedi acesti evrei din „triburile pierdute” naționalitatea lor ???.... Au vre-o dovadă legată de limbă...???...sau,...altceva...??? ...chiar nu-mi dau seama..... Mă puteți ajuta ?. Vă mulțumesc mult.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Atunci si cei ce se tem de Yahweh au vorbit adesea unul cu altul; Yahweh a luat aminte la lucrul acesta si a ascultat; si o carte de aducere aminte a fost scrisa inaintea Lui, pentru cei ce se tem de Yahweh si cinstesc Numele Lui.(Maleahi 3)