Biblia începe să fie studiată în mod regulat in Parlamentul Israelian


Biblia începe să fie studiată în mod regulat in Parlamentul Israelian
 Asa vorbeste YHVH Creatorul: "In ziua cand va voi curata de toate nelegiuirile voastre, voi face ca cetatile voastre sa fie locuite, si daramaturile vor fi zidite din nou;tara pustiita va fi lucrata iarasi, de unde pana aici era pustie in ochii tuturor trecatorilor.

Si se va spune atunci: "Tara aceasta pustiita a ajuns ca o gradina a Edenului; si cetatile acestea daramate, care erau pustii si surpate, sunt intarite si locuite!" Si neamurile care vor mai ramane in jurul vostru vor sti ca Eu, YHVH, am zidit din nou ce era surpat si am sadit ce era pustiit. Eu, YHVH, am vorbit si voi si face." (Ezehiel 36:33-36)

Exemplul prim-ministrului Israelian Netanyahu este deja urmat de către Knesset, parlamentul Israelian.

Mă refer, desigur, la studiul biblic săptămânal pe care al are Netanyahu in casa lui si care studiu biblic este implementat acum în Parlamentul din Ierusalim.

Acum, Knesset-ul Israelian merge înainte cu instituirea unui studiu săptămânal al Scripturilor "pentru iluminarea spirituala."

Inițiativa a venit de la unul din partidele din parlament, de centru, Yesh Atid care este compus din legislatori religiosi și laici. Acest partid a încercat de fapt să-i convingă pe Israelieni să citească Biblia.

Sesiunea inaugurală de studiu biblic a avut loc in Knesset marțea trecută, cu participarea a peste 30 de membri ai parlamentului.

Există acum un sentiment comun în Israel, Biblia trebuie sa formeze baza culturii și a politicilor de stat, deși se susține că ultra-ortodoxii nu ar trebui să aibă un monopol privind interpretarea biblică a ceea ce înseamnă să fii Evreu.

"Asa vorbeste YHVH Elohim: "Iata, va voi deschide mormintele, va voi scoate din mormintele voastre, poporul Meu, si va voi aduce iarasi in tara lui Israel.Si veti sti ca Eu sunt YHVH, cand va voi deschide mormintele si va voi scoate din mormintele voastre, poporul Meu! Voi pune Duhul Meu in voi, si veti trai; va voi aseza iarasi in tara voastra, si veti sti ca Eu, YHVH, am vorbit si am si facut, zice YHVH."(Ezechiel 37:12-14)

Economia Israeliana creste cu 3,5%

Într-o perioadă de recesiune economică foarte mare în Europa - paralel cu creșterea antisemitismului în Vechiul Continent - Economia Israelului continuă să uimească chiar și pe cei mai sceptici !
Conform Ministrul de Finanțe al Israelului, veniturile economiei de stat vor creste în jurul valorii de 3,5% în perioada 2013-2014.

Nu numai abilitatea, inteligența și inițiativa Israelului, este responsabila pentru această oază economică în deșertul care îl înconjoară ...dar si cea ce spune Scriptura privitor la zilele noastre fata de Israel.

Caci va voi scoate dintre neamuri, va voi strange din toate tarile si va voi aduce iarasi in tara voastra.Va voi stropi cu apa curata, si veti fi curatati; va voi curata de toate spurcaciunile voastre si de toti idolii vostri.

Va voi da o inima noua si voi pune in voi un duh nou; voi scoate din trupul vostru inima de piatra si va voi da o inima de carne. Voi pune Duhul Meu in voi si va voi face sa urmati poruncile Mele, si sa paziti, si sa impliniti legile Mele.

Veti locui in tara pe care am dat-o parintilor vostri; voi veti fi poporul Meu, si Eu voi fi YHVH al vostru.Va voi izbavi de toate necuratiile voastre. 

Voi chema graul si-l voi inmulti; nu voi mai trimite foametea peste voi. Voi inmulti rodul pomilor si venitul campului, ca sa nu mai purtati ocara foametei printre neamuri.(Ezechiel 36:24-30). Shalom !!!

Comentarii

  1. Ysra-yah(Ysrael) a fost întodeauna de la reînfințarea LUI ca stat legat de studiul Script5urilor.De aceia națiunia Ysraelită este prosperioasă pentru că încă există o Rămășiță cre îl caută pe YHWH

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Atunci si cei ce se tem de Yahweh au vorbit adesea unul cu altul; Yahweh a luat aminte la lucrul acesta si a ascultat; si o carte de aducere aminte a fost scrisa inaintea Lui, pentru cei ce se tem de Yahweh si cinstesc Numele Lui.(Maleahi 3)