Netaniahu criticat de UE declara: nu vom face nici o SCHIMBARE


"Toate guvernele din Israel au construit în Ierusalim, și noi nu vom face nici o SCHIMBARE"
La reuniunea de ieri cu ambasadorii țărilor din Asia și Pacific, în capitala Israelului, Ierusalim, prim-ministrul Netanyahu, conducându-i la balconul hotelului King David(Regele David) , invitându-i să se uite la zidurile orașului vechi, astfel dar sa impartaseasca cu ei sentimentele poporului Evreu a spus : Zidurile Ierusalimului pe care le vedeți în spatele nostru reprezintă capitalul poporului Evreu de peste 3.000 ani, Toate guvernele Israeliene au construit în Ierusalim, Noi nu vom schimba acest lucru prin faptul că" e un lucru firesc. " 

-  a mai declarat Netaniahu către ambasadorii care erau adunati acolo:

"Vreau ca fiecare dintre voi să va întrebati unul pe altul, dacă vă puteți imagina sa va limitati a construi în propria Capitala. ... Ne-am angajat fata de noi rezidenti ca vom construii in Capitala noastra... este ceva care a fost făcut de către toate guvernele anterioare , este ceva care guvernul meu va continua să o facă,Ne-am angajat pentru pace ", -..  a explicat Netanyahu diplomaților din China, India, Japonia, Coreea de Sud, Filipine, Australia, Myanmar, Thailanda, Nepal , Vietnam și Sri Lanka.

Aceste declarații ale lui Netanyahu au venit la câteva ore după ce Comitetul pentru Planificare și construcții din Ierusalim a aprobat constructia a 2612 locuinte in Givat Hamat, o zonă în Ierusalimul de Est, între cartierele Gilo și Talpiot, dincolo de linia verde.

Decizia de a construi case în zonele controversate au generat un val de opoziție si contestatii, chiar și de Statele Unite ale Americii . Patru țări Europene care fac parte din Consiliul de Securitate al ONU, inclusiv Portugalia, se pregătesc, de asemenea, sa faca un document prin care să condamne Israelul pentru Construirea de locuinte în țara Israel ...

Aceste tari cu o aroganță și orbire tot mai evidenta fata de Criza prin care trec, din nou asi aduc probleme asupra proprilor cetateni, in mod constient sau nu, fara sa-si dea seama ce va veni peste Națiunile care condamna pe nedrept o țară de a construi pe propriul teren si in propria tara !

YHVH sa aiba mila de această Europă, pentru intenția de a condamna Israelul, dar care este foarte inactiva fata de masacrele zilnice de civili în războiul din Siria ..., prin faptul că Israelul nu este oprit de acești lideri dominati de Anti-semitism,vedem ca se implineste cea ce este scris in Scripturi :

,,Aşa vorbeşte YHVH,Creatorul: ,Iată, voi lua pe copiii lui Israel din mijlocul neamurilor la cari s'au dus, îi voi strînge din toate părţile, şi -i voi aduce înapoi în ţara lor.Voi face din ei un singur neam în ţară, pe munţii lui Israel; toţi vor avea un singur împărat, şi nu vor mai fi două neamuri, nici nu vor mai fi împărţiţi în două împărăţii.

Nici nu se vor mai spurca, prin idolii lor, cu urîciunile lor, şi cu toate fărădelegile lor. Îi voi scoate din toate abaterile cu cari au păcătuit, şi -i voi curăţi; ei vor fi poporul Meu, şi Eu voi fi Mantuitorul lor.Robul Meu David va fi împărat peste ei, şi toţi vor avea un singur păstor. Vor urma poruncile Mele, vor păzi legile mele şi le vor împlini.

Vor locui iarăş în ţara, pe care am dat -o robului Meu Iacov, şi pe care au locuit -o şi părinţii voştri. Da, vor locui în ea, ei, copiii lor, şi copiii copiilor lor, pe vecie, şi Robul Meu David va fi voivodul lor în veci.

Voi încheia cu ei un legămînt de pace, care va fi un legămînt vecinic cu ei; îi voi sădi şi -i voi înmulţi, şi voi pune locaşul Meu cel sfînt în mijlocul lor pentru totdeauna.Locuinţa Mea va fi între ei; Eu voi fi Mantuitorul lor, şi ei vor fi poporul Meu.

Şi neamurile vor şti că Eu sînt YHVH, care sfinţeşte pe Israel, cînd Locaşul Meu cel sfînt va fi pentru totdeauna în mijlocul lor.``(Ezechiel 37:21-28) Shalom !!!

Comentarii

  1. Slavit sa fie Domnul, amin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Slăvit și binecuvântat să fie Numele lui YHVH și toți copiii Săi care strigă la Numele Său!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Atunci si cei ce se tem de Yahweh au vorbit adesea unul cu altul; Yahweh a luat aminte la lucrul acesta si a ascultat; si o carte de aducere aminte a fost scrisa inaintea Lui, pentru cei ce se tem de Yahweh si cinstesc Numele Lui.(Maleahi 3)